lørdag 18. oktober 2008

Slanketips 2

Slanking er teoretisk MEGET enkelt. Det handler om viljestyrke. Jeg gikk ned utrolige 10kg på 4 uker. Det gjør det ikke mindre utrolig at dette også var de siste 10kg som skulle til for at jeg nådde min "ideelle" BMI/vekt i forhold til høyde.

Hvis du sliter med å slanke deg har jeg en formelen som DU må følge for at DU skal slanke deg. Gjør du følgende vil du nå din riktige vekt rekord kjapt:

Kost:

Frokost: Egg og Bacon
Form: Kjøttdeig med smeltet ost og salat
Middag: Kylling/m berneissaus og salat
Etterm: frukt
Kveldsmat: Salat/m eggerøre og grønnsakstilbehør

Drikke: Lettbrus, bonaqua eller vann

Trening:

Jogging 3-4 ganger i uka i oppoverbakker. Hele turen(opp, ned og hjem) skal vare i ca 1 time og skal utføres etter middagen.

Hvis du gjør akkurat det jeg har skrevet her hver eneste dag utenom lørdagen hvor du kan unne deg det du vil, så skal jeg love deg at vektproblemer er historie og du kommer til å le av hvor dum du er som er feit.




Tatt herfra

Ingen kommentarer: